Hard work work

Det är det som gäller framöver. Har satt en målvikt jag ska komma ner till vid nyår. Så nu ska jag få ordning på mina fantastiskt dåliga matvanor som innefattar alldeles för mycket småätande, massa socker och onödiga kolhydrater. Så det ska det bli ändring på. Likaså träningen. Jag älskar egentligen att springa men har knäskador som inte tillåter några som helst tankar på att kunna återuppta den träningen ordentligt =( Mycket går bort på grund av knäna, men en del går också bort för att det är så jäkla tråkigt. Simning till exempel. Så mitt senaste påhitt är att jag ska åka inlines. Det har jag nog inte gjort på 10 år. Men det är ju nästan som att springa, fast med mindre slitage på kroppen så jag tror det kommer bli bra. Mina snälla bröder + svägerska har gett mig ett par inlines i lite sen födelsedagspresent. Ett riktigt kap må jag säga! Så imorgon blir det nog premiäråkning om bara vädret tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0