Cravings!

Jag är egentligen ganska fattig trots att lönen trillar in på kontot idag. Dessutom är jag rätt snål, jag vill egentligen hålla i pengarna och inte lägga dem på massa grejer. MEN. För det finns ett stort sådant. När det kommer till hästsaker så är det desto värre. Det finns alltid något jag vill ha, men oftast är det flera grejer.

Just nu är det ett fint stalltäcke i svart och grått och ett dressyrträns. För att inte tala om måttbeställda stövlar, DET hade varit grejer det. De jag har nu passar inte särskilt bra, dragkedjan åker ner och de har tappat färgen på insidan. Men ja, man kan ju alltid drömma...

Dessutom har jag alltid, alltid, alltid cravings efter fina, matchade set med schabrak och lindor. Vilken dröm. Just nu är jag mest sugen på något mossgrönt, fick låna ett sånt set av Carina när jag var på träningsläger senast. Niiice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0