Uteritt som nästan inte blev av

Hade bestämt mig för att definitivt åka till stallet idag och motionera Gedion en sväng, men blev sjukt låg på eftermiddagen så jag struntade nästan i det för att istället begrava mig hemma. Som tur var hörde Elaine av sig och ville göra sällskap så det blev stallet ändå. Vi red ut en sväng, dessvärre kunde det inte bli så långt. Blinningarna var något fruktansvärda! Hästarna var grymt duktiga som inte gjorde mer väsen av sig än vad de gjorde, jag höll på att bli galen!

När vi kom tillbaka åkte flughuvan på illa kvickt! Jag hällde också på lite Switch, ska kolla imorgon hur det ser ut. Switch kan ju framkalla irritation i huden så (enligt rekommendation) har jag bara provat på en liten fläck än så länge. Ska kolla imorgon hur det ser ut, är det ingen fara så ska jag hälla på ordentligt och hoppas att det hjälper på insektsasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0