Howl's moving castle, familjefilm?

Läste att någon tyckte att Howl's moving castle är en familjefilm. Jag har aldrig tänkt på den som det förut. Är det en familjefilm? Jag såg den första gången för några år sedan och jag fattade inte allt då, men jag kanske bara inte var riktigt med. Jag hade nog inte hängt med på turerna kring Sofies förtrollning och Howl's historia med Calcifer. Å andra sidan så minns jag filmer som jag tyckte var bra när jag var liten som jag senare upptäckt fler dimensioner av, så man måste kanske inte förstå allt för att ha nöje av filmen.

Eller, är det helt enkelt en familjefilm fast jag aldrig tänkt på den så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0