Irriterande internet...

Jag kan ibland bli så jäkla arg och frustrerad över vårt internet att jag knappt kan fula ord så att det räcker till. En del dagar funkar det hur bra som helst, de flesta dagar är det bara några datorer (och andra internetkrävande grejer) som får tillgång till internetet. Trots att vi har trådlöst verkar min dator vara längst ner på listan då jag får vara utan internet från 16-17 på eftermiddagen till 01-02 på natten de flesta kvällar i veckan. Ja, jag vet att det inte är hela världen egentligen, men det finns inte mycket annat att roa sig med på kvällarna. Det känns lite väl att dra igång både surroundsystem och projektorn för att kika lite på film innan jag ska sova...

Kommentarer
Postat av: Tone

Men vad drygt! :/

Det är ju sant, känns ju lite väl att dra i gång allt sånt för att se på en film... Fast du skulle ju kunna använda datorn som DVD-spelare och tv, men då är det ju ändå grejen att det blir så himla litet att titta på.. ;P

Har ni fått reda på varför det är så där?



Hoppas att allt är bra annars! Kram!

2012-04-12 @ 15:05:24
URL: http://colourtones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0