Jag pratar visst för mig själv.

Det upptäckte jag idag. Det var i och för sig inte bara jag, för då hade det nog fortfarande varit oupptäckt, utan Tryggis var med. Vi satt i köket båda två med varsin laptop. Jag satt och kollade på Fairy Tail när jag plötsligt sade "Men det kommer gå bra, sånhär musik hade det inte varit annars". Vi såg nog lika förvånade ut båda två kan jag tänka mig! Ha ha, stackars Tryggis hade ingen aning om vad jag pratade om. Så jag lovade att jag skulle vara tyst. För att typ två minuter senare mycket skeptiskt utbrista "Eller hur?!" Återigen pratade jag med serien... Jag måste verkat oerhört intelligent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0