Dizzy

Jösses, jag är sjukt yr just nu. Jag gissar att det beror på att jag är så sjukt trött. Särskilt som det initialt var två skrivfel i andra meningen på det här inlägget.

Vi hade möhippa för Anela igår och jag var visserligen nykter men är sleten så det skriker om det. Vid fem imorse parkerade jag Elaines Silvia på mors och fars gårdsplan, vid nio ringde klockan så jag skulle komma med tåget tillbaka hem. Möhippan var supertrevlig i alla fall, och jag hade roligt även om jag var ganska trött efter att ha jobbat på förmiddagen.

När jag kom hem förut var jag svintrött, och hungrig! Fick bli mat direkt, men jag vågade inte sova något eftersom jag nog aldrig hade kunnat vakna till liv och vara någotsånär vid mina sinnes fulla bruk när vi skulle ha möte med Bläck. Utan jag kämpade med att hålla mig vaken. På mötet var det desto lättare att hålla sig vaken. Nu däremot är jag vääääldigt trött. Vi ska se film. Skräckfilm sägs det. Jag kan sätta pengar på att jag kommer somna. Om den inte är jävligt läskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0