Smaljeansen...

För ett tag sedan var jag hemma hos mor och far och letade efter mina värsta smaljeans för att se om jag kunde komma i dem, men hittade dem inte. Igår var jag på jakt efter mina knäskydd men hittade istället smaljeansen. Vågen har ju varit med mig det sista så jag drog på mig dem. Eller nästan i alla fall... Jag är inte riktigt där än kan man väl säga =P

Så idag har jag registrerat mig på en stegtävling bara för att verkligen se till att hålla igång lite. Ordning på maten har jag nästan också. Ja, nästan, bara inte alla dagar.

Med det fina vädret utanför fönstret idag känns det dock inte särskilt jobbigt att gå ut och träna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0