Novellskrivning

Det var ett tag sedan som jag skrev lite ordentligt. Jag tappade ju suget mycket när mitt lite större projekt fick problem i och med att datorn med allt material på kraschade. Sen dess har inspirationen kommit lite i vågor men alldeles för ofta har jag missat att ta tillfället i akt. Idag ska det dock bli ändring! Om nu inspirationen tänker infinna sig det vill säga.

Idag är det nämligen novellskrivning med BLÄCK som står på schemat före jobbet. Även om vi inte verkar bli så många tror jag det blir superkul! Vi har ett intressant tema också med goda förutsättningar att ge kreativa historier som ändå kommer vara ytterst olika varandra.

Länkar till BLÄCKs blogg när det har hamnat material där! Dock kommer det nog dröja lite eftersom novellerna (tidigare i alla fall) varit tänka att bli både korrekturlästa och bearbetade. Fun fun fun! Jag må vara en nörd, men jag är en mycket nöjd sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0