It's flowing!

Idag, nu äntligen lossnade det lite med skrivandet. Temat för novellskrivningen var svårt och även om jag både tänkt och kämpat så gott jag kunnat med texten jag började jobba på då har den verkligen inte blivit bra. Jag har inte gillat den någonstans. Kanske var den helt enkelt lite för mycket att hantera. Nu däremot blåste jag liv i en annan tanke som jag haft och det har gått riktigt bra faktiskt! Okej, det har varit lite jobbigt, men jag har fått ihop 645 ord idag på den nya storyn och jag hade 700-någonting på den gamla. Med lite jobb ikväll och imorgon också så ska jag nog baskemig kunna få till något som jag åtminstone inte behöver skämmas för. Även om det kanske inte är superbra heller så är det i alla fall inte rent dåligt som det gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0