Ledig dag = upptagen dag

Jag startade min dag med en lyxig sov- och slömorgon, man får ju passa på när man är ledig! Jag har en hel del som jag ska hinna med idag så dagen kommer inte bli särskilt slö utöver det. Kanske om jag är snabb, men de flesta som känner mig vet att det knappast är en beskrivning som passar, ha ha.

Så att njuta av ledig dag får bli en annan gång för idag kommer bli en upptagen dag. Eftersom jag är en sådan människa som gillar mätbara resultat har jag såklart upprättat en lista med allt som ska göras idag för att kunna stryka och känna mig duktig allteftersom dagen fortskrider. Kruxet är bara att ju mer jag skriver på listan desto mer kommer jag på som jag har missat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0