Challenged myself

Häromdagen fick jag för mig att försöka utmana mig själv i skrivandet. Så jag försökte skriva något som jag inte brukar. Okej, det är fortfarande väldigt mig, men jag sa att jag skulle försöka. Inte att jag faktiskt skulle klara det. Men jag tänker att det är bättra att skriva något än att inte skriva alls. "Skriva varje dag även om det bara är en rad" fick jag höra för ett tag sedan. Så ja, varför inte prova att utmana sig själv? Mitt projekt surar jag ändå mest bara över eftersom det ligger på den kraschade datorn.

Och förresten så har jag spräckt 20 000 idag. Steg alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0