Sluta våldta min barndom!

Det är ingen hemlighet att jag absolut avskyr de nya filmerna med Transformers. Michael Bay har våldfört sig på några av de bästa karaktärerna som skapats och som förgyllt min barndom. Det är inte okej! Jag grät nästan blod efter att ha sett den första filmen och de andra får jag rysningar av att ens få återberättat för mig. Han har verkligen sabbat ungefär allt han kunde genom att rasera karaktärerna och modifiera lite väl mycket i storyn.

Och inte blir det bättre...

Han gör det igen! Den här gången är det Teenage Mutant Ninja Turtles som han våldför sig på. Hur? Han får berätta själv:


Michael Bay talks Teenage Mutant Ninja Turtles by stuffwelike
Klippet är hämtat HÄRIFRÅN)

Ja, ni hörde rätt. Alien race. Bra jobbat Michael Bay, jag ska aldrig mer tänka tanken att TMNT-filmen kanske hade varit sevärd. Sorry for having a little faith in you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0